Monday, October 13, 2008

~~ SelaMaT HarI raYA ~~


assalammualaikum kwn2 ku... dah lama aku x update blog aku.. kemaafan ku pohon.. almaklumlaaa... bz kepala otak... hehehehe kpd sahabat2ku ida, tahniah mengandung ank sulung.. mas, congratulation 4 ur 1st baby.. aini, aku tau ko x sbr menunggu bln depan.. hehehe zila.. bila oo kitak mauk dtg sitok.. kamek rindu dgn kitak.. gbr terbaru aku.. harap mahap, mmg xder.. aku ni mls nak bergbr.. cuma ni jer la yg ada.. time kitaorg practise kawad.. gambor ibu rempit membawa awek rempit... hehehehe motor tu ditaja oleh en. safarin sabri.. haaa ptg ni aku nak wat sesuatu... walaupun mengabihkan duit aku, tetapi, demi kandaku WLY, ku tempuhi jua... dah la kot.. aku dah mls nak taip.. keje lak lom settle agi... korang usha la blog org lain lak... hehehehe layannnn!! eeehhh lupa lak.. di bulan syawal yg mulia ini, ku pohon keampunan kepada suma sahabatku dari ujung rambut hingga ujung kaki di atas segala kesilapan dan kesalahan, x kira secara x sengaja ataupun disengajakan.. hehehe.. kalo korang ada extra duit raya tu hulur2 arr kat aku yg dok jauh dr ayahnda n bonda.. waaaa :(( ... sian kat aku kan... sob sob sob...

2 comments:

Anonymous said...

nak tanya..kalau merempit..leh pakai spek itam ka...nampak jalan ka ??

syieda said...

itu fesyen namanya... heehhe