Thursday, October 16, 2008

~~ mAcaM - maCAm ~~


korang kenal mamat sebelah ni? itulah prince kodokku.. ahaks.. xder arr.. saja conok2 buh gbr dia.. wat cuci mata korang kan.. arini sebenarnya aku xder mood nak dtg keje... kejadian semalam menyebabkan susah hati pun ada.. walaupun aku xterlibat langsung dengan hal semalam, tap sedikit sebanyak terasa tempiasnya sbb aku di unit yg terlibat.. aku harap segala masalah akan selesai secepat mungkin.. ya ALLAH, jauhkanlah kami dari segala perbalahan di tempat kerja.. anyway, ada gak la sedikit pengubat luka dihati sbb harga minyak turun jadi RM 2.30.. ok laa.. smlm gak aku dpt tau tarikh utk ke langkawi dicepatkan ke 01/11/2008.. mmg aku x dpt gi arr, sbb aku ada kelas... xper arr, xder rezeki nak jumpa kengkwn.. nak wat camner... smlm aku sesajer tambah si prince kodok kat tepi blog nih.. saper nak jadi prince kodok aku sila angkat bahu... hehehe adeehhh, aku kekeringan idea laks... ok la, lain kali aku berleter agi yer.. have a nice day to all my fwens.. :D

No comments: