Wednesday, October 15, 2008

~~ eheM EhEM gaKs ~~

aku sebenarnya dah xtau nak tulih tajuk apa.. korang layan jer la yer.. arini aku nak citer ttg kesedaran sivik... smlm aku gi la kat 'sogo' dpn rmh aku tu... yg aku heran, apsal la org suka buang sisa chewing gum kat merata2 tpt.. inilah salah satu sbb aku x suka mkn chewing gum.. menyakitkan hati jer kalo tapak kasut terkena sisa chewing gum tu.. apsal la x buang kat dlm pembalut chewing gum tu balik.. hmmm pastu time byr kat counter agi 1 masalah.. ada lak org yg suka potong q.. nasib baik smlm aku x kisah sgt.. tap dlm hati merungut + tertanya2 gak.. apsal diaorg ni ssh sgt nak beratur.. atau mmg perangai x reti nak bersabar.. org lain pun beratur gak.. xkira brng yg nak dibyr ckit ke bnyk ker, beratur still beratur... hmmm ntah laa.. pastu nih agi 1... pasal persahabatan... knp perlu ada sahabat yg mengkhianati sahabat? dah tu dgn muka selamber mcm xder perasaan bersalah.. isk isk isk.. kesian kat kwn yg dikhianati.. hmmm ssh nak ckp ttg perangai.. anyway aku pun bukannyer bagus pun... tap.. itulah kehidupan berkawan, berbagai2 perangai yg senonoh n x senonoh.. terpulang kat kita nak pilih yg mana yg boleh diikuti atau xleh diikuti.. ok la geng... apa2 hal nnt kita sembang lain.. aku nak pkr nak buka poser tang mana japgi.. kat maner yer...

2 comments:

Anonymous said...

ni..pasai cheewing gum tu..kenapa tak amik buat DNA test?

syieda said...

eee... nak amik pun geli... kalo keje kat tpt CSI xper gak.. :D