Monday, May 11, 2009

~~ meNgANtuK ~~

arrrgghhh bosan tul kalo ari isnin nih... x semangat langsung.. arini adik aku daftar kat matrik gopeng.. wish u gud luck my bro.. hmm rs sebak pun ada gak.. sbb dia x penah berenggang dgn my parents, risau gak dgn dia.. tau ke dia nak urus diri dia.. aku lak dlm dilema.. xtau nak pilih posting mana utk job baru nih.. kalo kat putrajaya, sekurang2nya ada gak kwn gaduh dgn mak aku.. tap camner lak dgn study aku... ssh lak nak travel ke uum every month.. tap kalo aku dok kat perlis, mmg la senang nak ke uum, tap sian lak kat parents aku.. tinggal my mum n dad + si mot n si katik (kucing keluargaku).. hmmmm apsal aku rs susahnyer nak wat pilihan.. dah seminggu aku pkr, masih xtau jwpn.. nampaknya aku kena wat smbhyg istikharoh ni.. anyway arini merupakan ari isnin terakhir aku kat jpph.. tap makin dekat dgn tarikh aku lapor diri dtpt keje baru, aku makin terasa berat hati nak meninggalkan jpph.. serabut gak kepala otak.. nak pkr rmh la apa la.. agaknyer mcmni la yg ein rs waktu dia dpt keje lain bln 1 aritu.. huhuhu.. mela.. nasir.. ein.. fairuz.. tlg aku wat keputusan.. huhuhu

2 comments:

Anonymous said...

akak..tak susah wat keputusan ni...amik je tengah-tengah..antara uum dan putrajaya..ataupun..cuba pikir..agak-agak nanti suami akan keja dimana?wakakakakakka...jgn mareee

mela

syieda said...

suami??? skrg dia kat australia.. huhuhu