Wednesday, May 6, 2009

~~ JPPH di haTiKu ~~

lama giler aku x update.. nak kata bz sgt pun x gak.. kemalasan sebenarnya yg menghantui diri.. hehehe hmm.. aku pinjam trademark UiTM dihatiku sbb bg aku jpph sentiasa melekat dihatiku sehinggalah aku mati... insyaallah.. aku sbnrnya x berapa nak caya sgt aku kena kuar dr JPPH.. huhuhu dah 9 thn aku kat ctu.. bnyk benda yg aku tempuh kat jpph... aku syg nak tinggalkan jpph, rs dah sebati dgn jiwa aku.. cheewahhh... tap nak wat camner.. dah ditakdirkan aadk nak aku keje kat sana lak.. meh aku citer ckit sejarah aku di jpph seimbas lalu.. 1st aku lapor diri kat jpph png, tkt. 41 komtar masa tu 01.02.2000 sbg pembantu penilaian... time tu la aku kenal erti kerja.. tap waktu tu bangang2 agi... confius awat aku kena fotostat bnyk benda sgt, org lain yg sama jawatan dgn aku xyah pun... rupanya aku kena kumpul data utk bhgn napic.. hehehe time tu keje pun main2 jer... pastu 01.12.2000 aku pindah lak ke jpph kch... perrgghh yg ni agi aku ngelabah.. sbb x phm bhsa sana.. nasib baik ada geng2 smnjg.. 2 - 3 bln gak arr aku nak biasakan diri kat sana.. waktu ni syok gak sbb leh jln merata2.. merasa gak aku naik boeing, folker n twin otter... pastu 08.12.2003 aku pindah lak ke jpph perlis.. hehehe yg ni bnyk sungguh kenangan... yg manis, pahit, masam, masin, pedas suma ada.. anyway tq jpph sbb bg chance utk aku bekerja, n kpd kwn2 di jpph tq sbb sentiasa melayan kerenah aku.. ahaks hmmm agi 8 hari je aku nak keje di jpph, rs mcm sayu jer... huhuhu

1 comment:

Anonymous said...

huwaaa akak...jgn tinggalkan dakuuuu..please..akak dah janji nak kena marah dan dikutuk bos bersama, tapi..akak dah tinggalkan sayee...

mela.