Thursday, October 15, 2009

~~ bOSan ~~

ya allah.. aku x tau nak ckp mcmmana.. aku dah terasa kebosanan tahap maksima dah ni.. aku rs x puas sgt.. rs mcm x dpt kepuasan.. tap masalahnyer benda apa pun aku x pasti.. nak balik kl pun lambat agi.. mayb aku dah terasa x sonok kot keje kat langkawi.. yer la.. balik2 pusing2 dlm pulau ni gak.. jumpa pun org dlm pulau ni gak.. adusss.. bak kata member aku.. cemusssssss.. arini aku baru baik dmm.. dua hari aritu x mkn nasi pun.. cukup seminggu aku x mkn nasi mau kurus nih.. hehehe tap tad aku gagahkan jugak mkn nasi w/pun x abis.. huhuhu...

2 comments:

mela said...

ala..ciannya kakak i..dah la kurus..makin kering la kalau camni.akak gi la berjemur cam mat saleh tu..ilang bosan akak nanti.

Our Shop Blog said...

Jom shopping http://blogshophopper.blogspot.com/