Sunday, June 14, 2009

~~ sUnDaY mOOd ~~

mornink... hmmmm pagi ni aku kena bkk pintu opis... huhu dlm pkl 7.20 aku sampai... xder saper agi lak tu.. bkk2 pintu aku dgr bunyi mcm2.. perrgghh cuak gak... lps bkk pintu, bkk lampu aku terasa mcm ada org kat kaunter dpn... toleh punya toleh terkezut giler aku.. nasib baik x giler... tersergam 1 lembaga... rupa2nya patung aadk kejutkan aku.. yer la, tinggi dia, bentuk bdn dia, mmg sama mcm manusia.. meremang jap bulu roma aku.. adeehhh lps ni harap2 x t'kezut agi dgn benda tu... aku masih xleh nak biasakan agi dgn ari keje kat kedah ni.. yer la, dah 9 thn aku keje isnin - jumaat, tetiba ari keje b'tukar dr ari ahad - khamis.. selalu aku silap hari dgn member ofis aku.. jumaat n sabtu n mid term exam.. 1 apa pun aku x baca agi.. apsal ntah aku rs mls semcm jer nak bc buku.. dulu waktu2 mcm ni ada la gak aku bkk buku... skrg, hampeh tul.. aku sbnrnya skrg dah jad 50-50 antara nak study @ x.. wat stakat ni aku nampak beban keja cni b'beza dgn jpph.. kalo jpph aku xder nak bwk balik keja, except 4 folio kes.. kat cni, ada gak kena bwk balik rmh.. nak kena wat slide, kertas kerja w/pun utk org lain.. yer la, benda2 tu suma nak latih n m'biasakan diri aku, sbb lps ni mmg nak kena sentiasa wat benda2 tu... yg wat aku berat hati nak tinggalkan study aku sbb dpt pinjaman jpa.. syg lak... ntah la, mls aku nak pkr dah.. biarlah ms yg menentukan.. huhuhu

1 comment:

mela said...

ala...cian nya dia...akak..jgn la malas-malas..takpa..relaks japp...tapi esok pulun balik.Nanti bila dah terlepas peluang ni..rugi la..gunakan peluang yg akak ada .