Wednesday, February 28, 2007

~~ kEnanGaN ~~



Bila tgk gbr ni.. teringat zaman aku bebudak dulu.. dah lama rupanya aku meninggalkan zaman persekolahan.. dah 10 thn oooo.. nasib baik ada member aku yg rajin kumpul n upload gbr2 kat email.. kalo nak harapkan aku.. hampeh la namanya.. hehehe ni la diantara gbr kenangan aku dgn bebudak dorm Z1 kat SMTSI.. ni pun bukan suma ada.. patut ada 20 org.. skrg nih rmi yg dah jadi mak budak.. ku doakan semoga kalian bahagia melayari bahtera perkahwinan.. :)

4 comments:

Cheedah said...

rindu sekolah ku jua..tak best laa blok Z..blok Y baru best..bleh usha abg senior pi surau!

Cheedah said...

teringat kisah lama ngan abg senior laa..hihihi..kalau cite kat kak syieda mesti kak syieda gelak + terkejut punya..

Unknown said...

amboii....sah sah junior miang nie..hehehhee

syieda said...

cheedah.. dah masuk ke group smtsi? alaaa citer jer laa.. kitaorg setia utk membaca ;)